PRACA
13.06.2023
Dyrektor Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze – ds. inwestycji i remontów
– znak: 1 -2023, (czas pracy – pełen etat)
Stanowisko urzędnicze – ds. inwestycji i remontów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami na obiektach Ośrodka,
- sprawowanie kontroli technicznej nad obiektami budowlanymi,
- prowadzenie ksiąg budowlanych obiektów,
- planowanie i wyliczanie kosztów prac remontowych,
- wykonywanie zadań związanych z aktualnymi potrzebami firmy w zakresie zamówień publicznych,
Charakterystyka pracy:
- dokładna znajomość zagadnień stanowiących przedmiot działania komórki organizacyjnej, znajomość obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz umiejętność prawidłowego stosowania ich w praktyce,
- prowadzenie całokształtu prac związanych z technicznym administrowaniem OSiR, współpraca z kierownikami w zakresie typowania robót remontowych oraz sprawowanie nadzoru nad okresowymi przeglądami budynków,
- planowanie i organizacja przeglądów technicznych budynków zgodnie z prawem budowlanym,
- przechowywanie i nadzór zbioru dokumentacji przeglądów oraz ekspertyz stanu technicznego budynków lub ich części, prowadzenie gromadzonej dokumentacji, ekspertyz, książek obiektów budowlanych,
- przygotowywanie do zatwierdzenia i realizacji planu rzeczowo-finansowego robót remontowych z uwzględnieniem posiadanych środków finansowych w roku budżetowym, dokumentacji technicznej, ekspertyz, protokołów z przeglądów technicznych,
- prowadzenie zagadnień adaptacji pomieszczeń i budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
- przygotowywanie danych wyjściowych do zlecania dokumentacji technicznej,
- wprowadzanie ekip remontowych oraz nadzór i kontrolowanie jakości wykonanych prac, sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, kontrolowanie czy stwierdzone wady i usterki zostały usunięte przez wykonawcę,
- naliczanie i przekazywanie do działu księgowości informacji o opłatach za media podmiotom wynajmującym pomieszczenia,
- opiniowanie wniosków najemców lokali w sprawach opłat i usterek technicznych lokali oraz ich adaptacji,
- nadzór nad prawidłowym stanem sanitarnym stacji uzdatnianej wody basenowej,
- nadzór nad prowadzeniem bieżącej kontroli stanu technicznego obiektów, urządzeń, instalacji i maszyn niezbędnych do funkcjonowania obiektów.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Miejsce pracy: praca w budynku Pływalni Skalar. Wejście na parter budynku dostosowane do wózków inwalidzkich. Pozostała część budynku uniemożliwia przemieszczanie się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami. Toaleta przystosowana do wózków inwalidzkich.
- Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, bezpośrednią obsługą interesantów i rozmowami telefonicznymi, przemieszczeniem się wewnątrz budynku i w terenie pomiędzy obiektami. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe – 4 lata staż pracy, średnie – 5 lat staż pracy,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie techniczne, elektryczne, elektryczno-mechaniczne lub pokrewne
- znajomość prawa budowlanego,
- znajomość urządzeń i instalacji elektryczno-energetycznych, systemów wentylacji, ogrzewania i klimatyzacji,
- uprawnienia SEP do 1 kV lub powyżej
- doświadczenie zawodowe w jednostkach sfery finansów publicznych,
- identyfikacja z urzędem, samodzielność, sumienność, komunikacja.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282 oraz z 2021 r. poz. 1834),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji”.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia drogą elektroniczną na adres osir@osirursus.pl, pocztową (liczy się data wpływu do OSiR URSUS) lub osobiście w siedzibie Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus ul. K. Sosnkowskiego 3, 02-495 Warszawa, w terminie do dnia 29 czerwca 2023 roku.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.